Filtre noi în Hotjar

Hotjar este un instrument pentru studiat comportamentul utilizatorilor în site-uri web. Este mai accesibil decât alte produse din categorie, ceea ce l-a făcut popular, inclusiv în România. Pe site-ul propriu este descris drept calea rapidă și vizuală pentru înțelegerea utilizatorilor. Prețurile pentru companii încep de la €89 / lună.

Principalele funcționalități sunt heatmaps, recordings, funnels, forms și polls. Da, le-am mai întâlnit și la alte produse 🙂 Dar revin la ce spuneam înainte, Hotjar este mai accesibil.

Recent, acest produs a primit câteva update-uri care îl fac mai ușor de folosit, iar cei care analizează informațiile de la Hotjar vor economisi timp.

Citește tot articolul →

Etichete: , , ,

Google Surveys din România

Google Consumer Surveys a fost anunțat prima dată în martie 2012. Interesant estă că în martie 2016, când s-a anunțat prima dată suita Google Analytics, acesta nu era unul dintre produsele din listă. A fost aduăgat până la finalul anului, în octombrie, când i s-a făcut public și noul nume. Luna aceasta a devenit disponibil în mai multe țări și mai multe limbi.

Astfel, de câteva zile, România este în lista celor 25 de țări din care poate fi folosit Google Surveys. Pe de altă parte, produsul nu este deocamdată în limba română. Dar problema e alta: în acest moment, chiar dacă ne putem face cont din România, nu putem targeta în sondaje utilizatori din România. Mai multe detalii, în continuarea articolului.

Citește tot articolul →

Etichete: , , ,

Statistica A/B Testelor

Experimentele sunt un capitol important din statistică, cu aplicații în toate zonele research-ului. A/B Testing-ul este un tip popular de experimente, fiind aplicat și în zona de marketing sau product management. În marketingul online există instrumente care se ocupă de setarea și rularea A/B testelor, inclusiv de partea statistică a acestora. Totusi, această parte este puțin înteleasă și, din aceasta cauză, deseori apar erori în interpretarea rezultatelor.

Citește tot articolul →

Etichete: , , , ,

Targetare Comportamentală în VWO

Luna septembrie pare a fi rezervată de cei de la Visual Website Optimizer (VWO) pentru update-urile majore la produs. După ce anul trecut au lansat Funnels, Heatmaps avansate, Recordins, Forms, Observations & Hypotheses, pentru a putea oferi un produs complet de optimizarea conversiilor, anul acesta au anunțat segmentarea vizitatorilor în funcție de comportamentul lor în site.

Citește tot articolul →

Etichete: , , , , ,

Optimizely și dispariția A/B Testelor

Optimizely a închis la începutul acestei luni „vechea” platformă pentru A/B Testing, rămânând doar cu Optimizely X, o platformă enterprise. Mai important, compania își schimbă poziționarea din serviciu de A/B Testing în serviciu de experimentare. Anunțul i-a facut pe mulți să afirme că A/B Testing-ul este mort.

Citește tot articolul →

Etichete: , ,