Google a venit din nou cu o serie de îmbunătățiri la rapoartele real-time din Google Analytics și a promis că vor urma și altele. Astfel de îmbunătățiri îl fac util și ca soluție de dashboard-uri. Altă întrebuințare a rapoartelor în timp real este testarea instalării.

Ce au îmbunătățit săptămâna aceasta:real-time-events

  1. Raport events în real-time: Prezintă top evenimente care au loc în acel moment. Acestea pot fi și filtrate după categorie sau acțiune. Este cel mai important update din listă.
  2. Segmentare după device (desktop/tabletă/mobil) în raportul de conținut în timp real
  3. Shortcut-uri spre rapoarte real-time cu filtre aplicate. Dacă pe durata ueni campanii te interesează event-urile realizate de pe mobil din România cu sursa PPC, nu mai alegi preferințele astea de câte ori intri în analytics, ci doar o dată și creezi un shortcut
  4. Compararea segmentului ales cu traficul total, în timp real.

Google Analytics nu este un tool real-time, dar încearcă să compenseze întârzierile în raportare cu acest set de rapoarte real-time, care pare a fi una dintre prioritățile lor în această perioadă.

Etichete: , ,