Adobe Advertising Clould

După Marketing Cloud și Analytics Cloud, în portofoliul de produse Adobe a apărut și Advertising Cloud. Și dacă Analytics Cloud a apărut după ce au achiziționat Omniture, Advertising Cloud vine după ce în noiembrie au achizițonat TubeMogul, un DSP care era deja listat pe bursă.

Despre platforma Advertising Cloud și alte noutăți de la summit-ul anual de digital marketing al Adobe, citiți în continuare! Continue reading →

Tags: , , , , ,

Google Data Studio

În urmă cu un an se anunța oficial Google Analytics Suite, mai mult ca o promisiune că vor completa suita de digital analytics cu noi produse. Unul dintre acestea era Data Studio, a cărui versiune beta este disponibilă de aproximativ o săptămână și utilizatorilor din România.

Google Data Studio este un produs cu care pot fi create dashboard-uri vizuale. Este o zonă în care Google este în urma competiției. Fără să îl comparăm cu produsele de vizualizare de date sau de analytics vizual, care sunt mult mai complexe, inclusiv produsele de digital analytics de la concurenți vin cu funcționalități mai bune pe creat rapoarte vizuale față de Google Analytics.

Așa a apărut nevoia pentru Data Studio, un produs care beneficiază de avantajele cu care ne-au obișnuit produsele Google: interfață ușor de utilizat, versiune gratuită și integrare simplă cu alte produse de la Google (detalii mai jos). Continue reading →

Tags: , , ,

Workspaces în Google Tag Manager

Săptămâna aceasta a fost anunțat un update major la Google Tag Manager (GTM). Inițial, instrumentul nu a fost gândit pentru lucrul în echipă, astfel că era un chin ca mai multe persoane să lucreze în paralel la același container.

Să ne gândim la cazul în care două companii lucrează în GTM pentru același site. Ei editează aceeași versiune, iar unii dintre ei pot avea nevoie să publice modificările când ceilalți nu au ajuns la o versiune finală. Totuși, publicarea le-ar trimite pe toate pe site, ceea ce poate cauza probleme funcționării site-ului. Continue reading →

Tags: , , , ,

Firebase Analytics

Google a anunțat în ultima săptămână funcționalități noi la produsele sale de advertising și de analytics, prin care încearcă să obțină o felie mai mare din mobile marketing. Dacă multe dintre anunțuri erau de așteptat, mi-a atras atenția Firebase Analytics, un produs venit probabil ca răspuns la Facebook Analytics for Apps, instrument oferit gratuit de Facebook pentru dezvoltatorii de aplicații mobile.

Firebase oferă servicii pentru dezvoltatorii de aplicații, precum sincronizarea între Android, iOS și web. A fost achiziționat de Google în urmă cu un an și jumătate, iar luna aceasta au anunțat o nouă versiune. De la 3 servicii oferite s-a ajuns la aproximativ 15, multe dintre ele situate în jurul noului Firebase Analytics. Continue reading →

Tags: , , , , ,

Cross-Device de la Adobe

Zilele acestea are loc Adobe Summit 2016, evenimentul centrat pe suita Adobe Marketing Cloud. După prima zi de conferință, se pare că focusul este pus anul acesta pe integrare. Am selectat cele mai importante anunțuri făcute în această zi:

Continue reading →

Tags: , , , , , , ,