Adobe Advertising Clould

După Marketing Cloud și Analytics Cloud, în portofoliul de produse Adobe a apărut și Advertising Cloud. Și dacă Analytics Cloud a apărut după ce au achiziționat Omniture, Advertising Cloud vine după ce în noiembrie au achizițonat TubeMogul, un DSP care era deja listat pe bursă.

Despre platforma Advertising Cloud și alte noutăți de la summit-ul anual de digital marketing al Adobe, citiți în continuare! Continue reading →

Tags: , , , , ,

Google, Facebook, Advertising

Piața locală de publicitate online este dominată de Google și Facebook, care atrag cele mai mari bugete, lucru care se întâmplă și la nivel global. Într-o piață în creștere, partea jucătorilor locali este în scădere și asta creează multe frustrări. De aici, în discuții cu oameni care lucrează la câte o rețea locală de publicitate (termen generic care poate include și regii, publisheri sau rețele de afiliere), poți auzi lucruri precum „ani de zile, Google / Facebook nu a venit cu nimic nou”. Prima dată m-am mirat să aud această afirmație, a doua oară m-a pus pe gânduri. Se pare că există în industrie oameni care au această părere, motiv pentru care o să fac un rezumat cu principalele noutăți, și mai ales direcții, în care se îndreaptă Google AdWords și Facebook Ads: Continue reading →

Tags: , , , , ,

Plata la performanță

Marketing cu plata la performanță, la rezultate sau la vânzare sunt câteva dintre formulele pe care le auzim tot mai des de la furnizori. Indiferent dacă vând publicitate online, platforme de ecommerce, email marketing sau servicii de implementare, aceștia ne promit că vom plăti doar pentru rezultate. Am putea crede că în digital se face numai marketing de performanță și toate acțiunile sunt profitabile pentru beneficiar. Dar cât de corecte sunt afirmațiile despre plata la rezultate?

Continue reading →

Tags: , , , , ,

retargeting.biz pentru ecommerce

Retargeting.biz este o soluție românească de comunicare personalizată pentru magazinele online. I-am cunoscut pe Andrei (PM) și Cristina (PR & Marketing Manager) din echipa Retargeting la ultima întâlnire Lumea SEO PPC, când m-au invitat la biroul lor să îmi prezinte produsul. Iată ce am aflat!

Comunicarea cu vizitatorii are loc prin doua canale:

  • Live: mesaje afisate pe site sub forma de pop up pentru vizitatorii noi (pentru care nu există un istoric)
  • Email: emailuri personalizate trimise către vizitatorii pe care îi are deja în baza de date

Nu există mesaje generale, trimise către toți vizitatorii. Fiecare mesaj este 100% personalizat și reprezinta un raspuns la actiunile în site ale unui vizitator.

Acțiunile în site

Iata cateva dintre triggerele care pot duce la trimiterea unui mesaj: Continue reading →

Tags: , , ,