Descriptive Analytics

La începutul anului, treceam în revistă principalele niveluri din analytics: descriptive, diagnostic, predictive și prescriptive analytics. Observam de atunci că majoritatea activităților din digital analytics se încadrează la descriptive analytics. Haideți să aflăm mai multe despre acesta!

Dar ce este descriptive analytics? Nu este o surpriză că sunt multe definiții diferite, dar cel mai mult mi-a plăcut cea care vede în descriptive analytics sinergia dintre date și decizii. Pentru asta, primul pas este obținerea de date de o calitate bună. Da, la fel ca în web analytics.

În funcție de problemele pe care încearcă să le rezolve, avem 3 tipuri de descriptive analytics:

Continue reading →

Tags: , , , ,

Firebase Analytics

Google a anunțat în ultima săptămână funcționalități noi la produsele sale de advertising și de analytics, prin care încearcă să obțină o felie mai mare din mobile marketing. Dacă multe dintre anunțuri erau de așteptat, mi-a atras atenția Firebase Analytics, un produs venit probabil ca răspuns la Facebook Analytics for Apps, instrument oferit gratuit de Facebook pentru dezvoltatorii de aplicații mobile.

Firebase oferă servicii pentru dezvoltatorii de aplicații, precum sincronizarea între Android, iOS și web. A fost achiziționat de Google în urmă cu un an și jumătate, iar luna aceasta au anunțat o nouă versiune. De la 3 servicii oferite s-a ajuns la aproximativ 15, multe dintre ele situate în jurul noului Firebase Analytics. Continue reading →

Tags: , , , , ,

Net Promoter Score

Net Promoter Score® (prescurat NPS) este unul dintre cei mai folosiți indicatori de performanță în lumea corporatistă. Popularitatea sa ar putea să se datoreze faptului că scorul NPS este un indicator simplu de calculat. Se bazează pe o singură întrebare, adresată după completarea unui task (de obicei, este vorba de efectuarea unei cumpărături).

Continue reading →

Tags: , , , ,