Adobe Analytics a lansat în luna mai o nouă versiune, ce venea cu o interfață refăcută. Au prins foarte bine la utilizatori optimizările aduse segmentării. Nu același lucru se poate spune despre meniul pe bază de slidere. Astfel, luna aceasta a fost anunțat un mod nou de navigare, bazat pe un meniu personalizat.

Meniul se deschide cu secțiunile My Favorites, Frecquently Viewed și Report History. Toate acestea sunt personalizate, pentru a face produsul mai ușor de utilizat de către utilizatori diverși. Pentru a vedea toate rapoartele, este nevoie de încă un pas. Tot pentru ușurință în navigare au fost introduse noi shortcuts și a fost refăcută căutarea în rapoarte.

În schimb, opțiunile pentru ulizatori avansați, precum Data Warehouse sau secțiunea de administrare, sunt mai greu de accesat, nemaifăcând parte din meniul principal. Ele nu mai sunt accesibile nici prin search.

Mi se pare un update care încearcă să facă Adobe Analytics ușor de utilizat de către un număr mai mare de persoane. Interfața greoaie era principala obiecție a celor care încercau produsul Adobe după cel de la Google. Ambele companii au făcut o prioritate din îmbunătățirile aduse la UI.

Etichete: , , ,