Soluțiile de web analytics devin tot mai complexe și mai inteligente. Nu toate update-urile lor sunt însă atât de importante pe cât vor să le facă să pară cei care le-au făcut. Iată câteva din ultima perioadă:

  • Adobe Analytics va avea din luna mai funcționalități de predictive marketing. Acesta identifică audiențe care pot converti cel mai bine pe baza unor caracteristici comune. Audiențele pot fi apoi exportate spre Adobe Target, pentru a face apoi campanii de publicitate pe baza lor. Un lucru util, dar până la predictive analytics mai e mult. Majoritatea suitelor de marketing online au funcționalități de optimizare pe baza audienței
  • Webtrends Streams introduce în rapoarte date “as-it-happens”. Lansat în urmă cu 4 luni  cu promisiunea că va revoluționa industria de analytics, Webtrends Streams este o soluție de real-time dashboards, care funcționa inițial la nivel de vizitator, iar acum lansează și Session Streams
  • Mixpanel lansează Mixpanel Trends, o soluție de benchmark care arată statistici gen Desktop vs. Mobile, Andoid vs. iOS, Android/iOS Versions, Top US Cities, Android Device Manufacturers. Datele par a fi relevante doar pentru Statele Unite
  • Google Analytics face o mică îmbunătățire la interfață, introducând posibilitatea de a vedea până la 5000 de linii de tabel în aceeași pagină

 

Etichete: , , ,