Econsultancy a publicat ediția 2011 a studiului Online Measurement and Strategy Report. Rezultatele sunt disponibile contra-cost, dar au fot publicate cele mai importante descoperiri în urma studiului de anul acesta:

  • Doar 22% dintre firmele care au participat la studiu au răspuns că au o strategie pentru colectarea și analiza datelor ca parte din strategia de afaceri. Mai rău este că procentul este în scădere, de la 25% anul trecut
  • 28% spun că din web analytics ajung la recomandări acționabile care să facă o diferență în organizație, față de 31% anul trecut
  • Cota de piață a Google Analytics continuă să crească, deși mulți folosesc GA împreună cu un tool enterprise. 44% dintre firme folosesc doar GAnalytics, față de 38% în 2010 și 23% în 2009
  • Companiile plănuiesc pt următorul an mărirea bugetelor de analytics. 42% au de gând să mărească numărul angajaților pe web analytics, iar 31% vor să facă același lucru externalizat. Acest lucru confirmă rezultatele studiului din ianuarie 2010 (acel studiu a fost făcut doar pe UK)
  • Continuă să crească numărul celor care sunt interesați să își măsoare reputația online (vezi grafic)
  • Bariere în calea web analytics în firme: lipsa resurselor și bugetului, lipsa coordonării și absența unei strategii de web analytics

La studiu au răspuns reprezentanți ai companiilor din UK (66%), restul Europei (15%), America de Nord (10%) și alte zone (10%).

Tags: , , , ,